Описание франшизы: Міні-ринок «Фермер»

Информация
просмотров : 125
Инвестиции:
от 18000 $
Паушальный взнос:
відсутній
Роялти:
відсутній
Дата размещения:
15.01.2021
Сфера деятельности:
Магазин, Маркетинг, Услуги для бизнеса
Регион:
Вся Украина

Описание:
Компанія "Міні Ринок «Фермер»" успішно запустила новий формат продуктового рітейлу, тим самим надала населенню можливість купити свіжу продукцію, не далеко від будинку. Напрямок франчайзинга пріоритетний для компанії.
Контакты:
Жуков Олег
Комерційний директор компанії
"Міні Ринок «Фермер»"
Моб. +380631034817
m-fermer.com.ua
Для отправки сообщения - зарегистрируйтесь!
Категории бизнеса: Магазин, Маркетинг, Услуги для бизнеса
Страна происхождения: Україна
Год начала деятельности: 2021
Сроки окупаемости франшизы: від 10 місяців
Минимальная сумма инвестици: 18 000 $
Максимальнная сумма инвестиций: 35 000 $

Описание франчайзера:





Міні-ринок «Фермер» - це орендний бізнес, побудований за типом класичного продуктового ринку


«Раніше ми грали в додаток «Ферма» у ВК, а тепер з`явилася можливість побудувати свою Ферму і заробляти в реальному житті - Міні Ринок «Фермер».


Раді представити Вашій увазі інвестиційний проект Міні Ринок «Фермер» з періодом окупності від 10 місяців.

Необхідна сума інвестицій становить від 500 000 грн, в яку входить повне відкриття і запуск об`єкта «під ключ».

"Фермерський ринок" - це формат невеликих продуктових магазинів біля будинку, в яких представлені відділи, що працюють безпосередньо від заводів, фермерських господарств, виробників продуктів харчування і мережевих відомих магазинів.





Унікальність

Виникає питання: а власне в чому унікальність створення міні-ринку? Унікальність в тому, що у «Фермера» немає конкурентів як у готового бізнес-проекту, який можна купити на ринку. Попит на готовий бізнес зараз високий, а міні-ринок - це стабільний і успішний бізнес. Такі торгові точки затребувані у покупців, вони приносять прибуток без сезонних коливань.

Суть проекту полягає в тому, щоб створити максимально зручну та вигідну інфраструктуру для індивідуальних підприємців, фермерів, малих продуктових виробництв (м`ясні, молочні, хлібобулочні і т.д), які зацікавлені в невеликої торговельної площі з високим пішохідним трафіком і вигідною локацією. Даний проект активно розвивається вже більше 2-х років, за цей час було побудовано мережу з 3-х точок в Києві і області. На даний момент завдання даного проекту - масштабування до 100 об`єктів по моделі бізнес-девелопменту.

Головною конкурентною перевагою є максимальна прозорість бізнес-процесів: всі платежі в працюючих міні-ринках проводяться строго за безготівковим розрахунком - з розрахункового рахунку суборендаря на розрахунковий рахунок інвестора. Взаєморозрахунки з орендодавцем також виконуються в безготівковому форматі.

Середній чистий прибуток даного проекту становить 50 000 грн.

Інша конкурентна перевага - це отримання чистого прибутку з першого місяця роботи інвест-проекту. Інвестиції потрібні в для масштабування бізнесу і відкриття нових «міні-ринків «Фермер» на всій території України.





Наші переваги:

✔ Готова концепція під приміщення від 80-130 м².
✔ Ексклюзивний, збалансований, натуральний асортимент.
✔ Унікальна концепція магазинів - відсутність аналогічних концепцій на ринку України.
✔ Високий рівень прибутку відразу з моменту відкриття магазина - для розкрутки вистачає короткого періоду часу (3-х місяців).
✔ Яскравий магазин привертає увагу покупців.
✔ Швидка окупність за рахунок перевіреної часом і досвідом моделі бізнесу.
✔ Чистий прибуток щомісяця: $ 2000 - $ 3000.

 

Переваги міні ринку «Фермер» для населення:

Перевага такого ринку в тому, що товар продається споживачеві безпосередньо від постачальника. Таким чином, ринок надає цінову політику нижче, ніж в магазинах і супермаркетах, немає націнки і надбавки, не враховується ПДВ та інші податки, що дозволяє оптимізувати свої витрати. Фермери торгують безпосередньо від своїх господарств, і можуть надати покупцям максимально низькі ціни на товари.



Переваги міні ринку «Фермер» для Бізнесу:

Компанія "Міні Ринок «Фермер»" успішно запустила новий формат продуктового рітейлу, тим самим надала населенню можливість купити свіжу продукцію, не далеко від будинку, а фермерам і підприємцям, дозволила реалізувати свою продукцію і розширити межі свого бізнесу. Тим самим компанія досягла результату WIN-WIN.





Клієнти:

Міні ринок «Фермер» пропонує покупцеві широкий асортимент продукції, а саме:

• Ковбасні вироби (домашні і крафтові ковбаси).
• Домашні напівфабрикати.
• Свіжі овочі та фрукти.
• Фермерське м`ясо.
• Східні солодощі.
• Свіжа Риба і морепродукти.
• Медова продукція, джеми, домашні соління.
• Крафтове пиво, наливки, настоянки.
• Домашні яйця.
• Молочна продукція (сир, сметана, парне молоко).





Фермерам та власникам середнього і малого бізнесу вигідно продавати свою продукцію на міні ринках «Фермер», адже супермаркети вичавлюють всі соки з них, і малому бізнесу доводиться конкурувати з ритейлерами. Тому ми прийняли рішення розвивати ці напрямки в Україні.



Цінова політика

Ми моніторили багато фермерських магазинів і зрозуміли, що там представлена ​​лише мала частина сільгосппродукції. Тільки мала кількість фермерів мають таку кількість товарів, щоб забити повністю магазини. В основному у них всього пару точок. Є кілька мереж магазинів, які надають широкий асортимент, але у них ціни вище середніх.

На території України торгівлею продуктами харчування займається понад 3500 підприємств. Їз них в столиці працюють до 100 компаній, в назві у яких є слово «Фермер», наприклад «Ферма», «Фермерський дворик» та інші.

 

Хто наш клієнт

Магазинні полиці на тривалий термін здаються невеликим виробничим підприємствам і ФОП, зокрема фермерам. Зараз на полицях міні маркетів представлена ​​м`ясна, молочна і інша сільгосппродукція від 200 невеликих підприємств Києва та області Найбільшими постачальниками серед них є яєчний завод "Ясенсвіт" і компанія "Еврика", виробник заморожених напівфабрикатів.
 

Фермерам в місті нема де продавати свою продукцію, мережі вичавлюють з ринку всіх, а суб`єктам малого бізнесу, щоб вижити, потрібно конкурувати з ритейлерами. Ми беремо на себе вирішення задач по розкрутці майданчика.

З 2021 року ТОВ "Фермер" також продає франшизу. Цей напрямок зараз став пріоритетним для компанії. З метою залучення потенційних франчайзі компанія активно застосовує маркетингові онлайн-канали: розвивається в соцмережах і знімає серії маркетингових рішень. Для залучення уваги підприємців власники співпрацюють з відеоблогерамі.


Інший ціновий сегмент

На столичний ринок компанія звернула увагу через інтенсивну забудову. Там, на думку власника "Фермера", більше вільних площ, які відповідають стандартам. У перспективі у "Фермера" до кінця 2021 року намічений вихід мережі по всій Україні.

"Міні Ринок «Фермер»" успішно запустила в Столиці три міні ринка, які відкрилися в 2020 році. Вони розташувалися за адресами:

• Київ, вул. Щербаківського 52.
• С. Крюківщина, вулиця Одеська 22.
• Петропавлівська Борщагівка, вул. Львівська 1 (ЖК «Львівський»).


Еще интересные предложения:
ГДЕ ШАШЛЫК?!
ГДЕ ШАШЛЫК?!

Комментарии
comments powered by HyperComments

Как продать или купить бизнес

Эксклюзивная книга